Saturday, July 04, 2009

اما نيستي
تا اضطراب جهان را كنار تو
. . .
. . . اما نيستي كه

6 comments:

Anonymous said...

سلام یه کم صفحه نظرات راحت نیست انگار کار کردن باهاش .
منتظرت هستم

Anonymous said...

سلام
چقدر دلم یهو بی هوا، هوای اتاق آبی دانشکده ی کوچیک مون کرد... یادش به خیر

دلم برا همه چی تنگ شده :(

Anonymous said...

خیلی دیر دیر چیزی میذاری تو وبلاگت؟؟!!

Anonymous said...

kheili vaght bood be webet sar nazade boodam...upato khoondam..yeki bad az digari ..va koli lezat bordam...omidvaram moafagh bashi

ندا said...

خیلی وقتها برای گذر از اضطرابهای جهان تنهاییم...
فکرش را نکن دوست من...
من آپم خوشحال می شم سر بزنی

Unknown said...

و شعر لكنت مرديست از تبار سكوت

سلام . خوانش دلنشینی دارد این وبلاگ . زیبا می نویسید .
با مسابقه دلنوشته هاي مهدوي تحت عنوان بي قراري ها تا نيمه ماه مبارک رمضان به روزم . خوشحال مي شم اثري از شما رو تو وبلاگم داشته باشم . شاد باشيد

http://ravanmohamad.persianblog.ir/